test

Fånga intresset och konvertera besöket 

Onsdagen den xx Oktober bjuder vi in till kunskapsfrukost. Heta ämnen på agendan är marknadsföring i digitala kanaler, UX och design och allt fokuserat på digital handel.

Under frukosten kommer vi bland annat lyfta

  • Var blöder din e-handel? Hur läker du den med UX och design?

  • Har du koll på e-handelns 4 hörnstenar?

  • Hur får du ut mest värde för minst investering i digital marknadsföring? Hur ska du prioritera?

Föreläsare denna morgon är Robin Pettersson som startat och drivit den digitala byrån Teveo. Robin jobbar med många av våra mest lyckade svenska e-handlare och kommer idag tipsa om de lägst hängande frukterna - minst jobb och investering för mest värde.

Jonas Modin och Lisa Höjlund ingår i vårt dedikerade designteam för e-handel. Jonas och Lisa har lång och bred erfarenhet av UX och design specifikt för e-handel. En bra strategi för UX och design omfattar både köpupplevelsen för slutkunden och säljupplevelsen för egna kollegor och användare. Hur ska du tänka? Var ska du börja? Vad bör du undvika?