E-handel är alldeles för viktigt för att lämnas till en konsult

Vi är experter på e-handel och att utveckla affärsdrivande lösningar för e-handel MEN vi är inte experter på er verksamhet. Det är ni! Och det är enbart genom att använda kunskapen och erfarenheten från båda sidorna som en lösning kan bli riktigt bra och på allvar bidra till att öka er totala försäljning.

Precis som i en fysisk butik, eller någon annan säljkanal, är målet att övertyga och locka dina besökare att köpa det du säljer.  Självklart innebär det också teknik och IT-frågor men det är ändå försäljningen som måste vara drivkraften och målet. Glömmer du det blir din e-handelssatsning bara en kostnad istället för en investering. Dagarna då e-handel kunde ses som enbart ett IT-projekt är, om inte förbi, så i alla fall räknade.

Är du i Göteborg på tisdag eftermiddag 16:00 - 18:30, den 7:e maj, har du chansen att fördjupa dig inom ämnet. Genom nätverket Marknadscheferna håller Thomas Eineving en föreläsning med efterföljande diskussion om hur du med enkla metoder och rätt fokus landar rätt redan från början. Med rätt start vinner du både tid och pengar.

Thomas har mer än 15 års erfarenhet av e-handelslösningar för B2B och B2C här på Wipcore. Kärnan av den kunskapen vill vi dela med dig, för att din nästa e-handelssatsning ska bli en investering för din försäljning, inte en kostnad i din IT-budget.

Om du är intresserad av föreläsningen kontaktar du Maria Johnsson, Wipcore, på tfn 031- 762 30 43 eller via e-post till maria.johnsson@wipcore.se